Kızlar hamileyim ve bebegim suan 14 haftalik. Bugün randevum vardı. Kendi doktoruna randevu alamamistim ve başka bir doktora randevu aldım. Doktora cinsiyeti için erken ama suan belli mı hocam dedim evet erken daha dedi. Muayene ettikten sonra bebegimin erkek gibi gözüküyor ama ileriki aylarda daha net belli olur dedi. Diğer bebegimde 17 aylikken doktorum erkek demisti hatta sıkıntısı filan buda demisti sonra detaylida kiz olduğu cikti gene aynısı olurmu ki diye korkmadim değil gene detaylıyi beklicem ama bu haftalarda tahmin için erken degilmi siz ne zaman ogrenmistiniz cinsiyetini