annesininprensesi1 05ay05az20e1sra14na9di3r27 bu durum çok yeni ama hiç hoşuma gitmedi her ne sendromu ise 🤯🤕🤯
Hsrt54 annesininprensesi1 gaz damlasi falan kullaniyomusunuz. Agulini var bizi cok rahatlatmisti ilac deyil tamamen dogal ve bagirsak duzenleyici ayni zamanda. Doktorunuza danisarak kullanabilirsiniz
annesininprensesi1 Hsrt54 doktor tavsiyeli biri şurup biri damla iki ilacımız var kullanıyorum çok işe yarıyor ama neden bunu yapmaya başladı anlamıyorum
Hsrt54 annesininprensesi1 malesef kolik olduğu için 😔 çok çektim bende beni boşver bebegimde mafolmustu. Hiç susmamaca 3 saat agladigini bilirim. Çok zor Allah yardimciniz olsun 😔
annesininprensesi1 Hsrt54 çok dayanılmaz sancılı ağlamıyo , hatta yatağına yatırınca yada kucaga yatay yatırınca sıkıntı yapıyo dik bir şekilde omuzda gaz sancısını çıkarma pozisyonunu yapınca o huysuz kız gidiyo ..!
elizabeth annesininprensesi1 kızım 40ı çıkana kadar akşam 8den gece 12ye kadar morana kadar ağlıyodu sürekli emmek istiyordu. O saatlerde gazı sıkıştırıyodur kucağında rahatlıyordur
27__ annesininprensesi1 kolik olabilir. Nedensiz aglama yani.plates topu ile asagi yukarı yapın çok etkili oluyor.
Hsrt54 annesininprensesi1 ewt tda öyleydi benimkide yatamiyodu yattigi an sanci oluyodu. Doktora gotürdüm bi gün dayanamadik aglamasina doktor görür görmez bu çocukta çok gaz var dedi
kahvekokusuu annesininprensesi1 gaz canim malesef kolik bebekler belli saatlerde aglar ve gaz cikariyo olsa bile mutlaka devami vardir karnina sicak bi bez isitip koy ben öyle yapiyordum
annesininprensesi1 kahvekokusuu kolik mi ?değil sanrm kolik olsa durmaz ağlardı sürekli ama gazlı biz kızım var masajlar yağlar sıcak havlu hepsini yapıyorum..!!
annesininprensesi1 Hsrt54 bizde gösterdik bizede karnı şiş gazlı bir bebek dedi ama bu yaşadığmz ilk o yüzden garip geldi
BalarisiYusra annesininprensesi1 doktor benim kızıma da kolik demişti geçiyor 3. Aydan sonra azalarak bitti sadece sabretmen gerekiyor
Dkk annesininprensesi1 damlaları her gün aynı saatte veriyorsanız ters etki yapmış olabilir ara vererek deneyin bzide öyle olmuştu
annesininprensesi1 Dkk yok çok vermiyorum gaz sancısı belirtisi hissettiğim an veriyorum ,düzenli ve sııl sık vermemeye çalışıyorum