Kızım 47 günlük ,bir haftadır gündüzleri çok sakinken, kucak katiyen istemezken, emzirip yatağına bırakıp uyurken, akşam 7 den gece 12 ye kadar emmek istemeyip , ağlayıp ,sinirlenip anormal şekilde huysuzlanıyor ve babası omuzuna yatırınca susuyor ..!!NEDENİNİ BİLEN YADA AYNI DURUMLA KARŞILAŞAN VARSAN BENİMLE PAYLAŞABİLİR Mİ?