GoGirl bizimkide öyleydi yazım sürekli güneşin altindaydik balık yağ kullandık yazın denize gidip bacakalrini kuma gömdük tavsiye ederim doktor önermişti ablann cocugnnda öyleydi yigenimn doktor bacakalrini deniz kumuna gömün demişti cunki kum.gunesteki d vitamini alıyor kumda.kaliyor güneşli havalarda güneşe cikarn camın kırdığı güneş işe yaramıyor evinizin içindeki güneş cam varsa arada güneş görmüş olmuyor kısaca kış aylarnda zor ama havalar isinnca bol bol güneş gorsun