Gzdklc canım kan alındı mı bebekten benim kızımda sarılık geçirdi 1 gece yattı 15 günde 1 kilo almıştı kesinlikle emmesinde doymasında sıkıntı yoktu, kan değerleri yüksekmiş biz bunu tahlille anladık anne karnında yüksekmiş değeri ve zamanla geçer dedi doktor öyle de oldu sen yine de aç bırakma 2 saatte bir emzir. Bi de psikolojik de yapıyor olabilirsiniz ışından hemen sonrada düşmüyor sarılığı