Gzdklc Canım bunun tek çaresi emzirmek. Bol bol emzir. Abim sağlıkçı çocuğun gözünü açık bulduğun an tık ağzına daha yeni emdi VS deme emzir sık sık demişti. 75 gün sürdü bizim sarılık ama korkma ilk 15 günden sonrasının bebek için Bi tehlikesi yok demişti doktorumuz. Şuan sadece emziriyorsan da geçsin diye mama verme. Bana doktoru 2 gün sadece mama versen hemen düzelir ama değer mi değmez sen sık sık emzir demişti. İyi ki de teşvik etmemiş zamanında, her işi bırak emzir 💙