Urazinannesi2808 tabi ki geçiyor hiç geçmez olur mu? Gaz geçer mi diyoruz geçiyor,dişleri çıkar mı diyoruz hepsi çıkıveriyor,yürür mü diyoruz yürüyor. Hepsi öyle hızlı geçecek kiii bi bakmışsınız arkadaş olmuş size. Yaşından sonra baya baya rahatlarsınız sizi en iyi ben anlarım.