Urazinannesi2808 Kızlar Allah aşkına umut olun, Ümit olun, destek olun. Bitecek deyin. Aslında tam bir ay sürmüyor daha kısa sürdüğü de oluyor deyin 🤯🤯🤯🤯
Mom4775 Urazinannesi2808 5. ay 4 ü aratıyor. Ama sonra hafiflersiniz inşallah. 4 ve 5 çok çok çokkk zor geçen iki aydı asla unutmam. Onun dışında da 11 ve 14 hafızama kazınan iki ay🤦🏽♀️
Eslembaby-Cennetmomy Urazinannesi2808 valla biz 3.5ayindan beri dişle uğraştığımiz için 4.ay atağını anlamadık 22.5 26.5 atağı daha zor geçiyor bizim🤦🏻♀️
denizalbinannesi Urazinannesi2808 Biraz rahatlıyorum canım cok deıl ama düş donemı basılıyor atagın ardına cunku 3 4 gundur cok mızmızız herseyı deniyorum yok uykudan bile aglatarak uyanıyoruz o dereceyi 5ay 20gunluguz
Urazinannesi2808 Dilara9 uyumuyor, devamlı ağlıyor, gece hiç uyumadı mesela. Gündüzde toplasan iki saat uyumamıştır. Uyuduğunda da bağıra bağıra ağlayarak uyanıyor 🤦🏻♀️
Urazinannesi2808 senceumrumdam1 ay canını yerim ağzın bal yesin ❤️ 5.5 aylığa kadar böyle devam mı ? Biz şu an 4ay bir günlüğüz birde şansıma erken başladı 😩
Dilara9 Urazinannesi2808 ah canim benim Rabbim bol bol sabir versin sana hrp gececek diyip sakinles zor bi sürec tahmin ede biliyorum ama napcaz anneyiz 🥰♥️
SEREZ Valla canım aynı durumu her bebiş yaşıyor herhalde . Bizide maf etmişti ama sabrlı ol geçiçek hiç merak etme. Emmez mama içmez uyumaz kucak ister ağlar amaan . Zor ama geçiçek güzel anne 🌸
Yeapp Bu atak nasıl hesaplanıyor ya doktorun söylediği tarihte doğmadı oğlum 41 artı 0 da doğdu ? Doğması gereken tarih falan karışık nasıl oluyor .. oğlum 4 ay 7 günlük bu atak ne nasıl bi şey 😂
Urazinannesi2808 Yeapp ağlıyor mesela meme veriyorum almıyor daha çok ağlıyor. Uykuya bir türlü dalamıyor. Kucaklıyorum gezmek istiyor gezdiriyorum ağlıyor. Yatırıyorum daha öok ağlıyor. Bugün gece dahil tüm uykusu 2 saat falan. Genel olarak ağlıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mom4775 Urazinannesi2808 tabi ki geçiyor hiç geçmez olur mu? Gaz geçer mi diyoruz geçiyor,dişleri çıkar mı diyoruz hepsi çıkıveriyor,yürür mü diyoruz yürüyor. Hepsi öyle hızlı geçecek kiii bi bakmışsınız arkadaş olmuş size. Yaşından sonra baya baya rahatlarsınız sizi en iyi ben anlarım.
Urazinannesi2808 1994ozg 4 ay 1 günlük şu an canım. Ama başlayalı dört gün falan oldu. Gün geçtikçe de şiddetleniyor sanki
senceumrumdam1 Urazinannesi2808 malesef bak bi tane annede ne yazmış 5 ay da zor doğru ama çocuk 5,5 aydan sonra rahatlicak eğer ki diş çıkarmazsa diş çıkarırsa gene zorlaşıyor durumlar ama sen yinede sıkma canını ben 4. Ay atağını atlattım diye sevindim bu seferde diş belirtileri başladı 6. Ayda diş çıkardı sen bi de beni düşün ben ne yapayım canısı
Urazinannesi2808 Dilara9 Allah razı olsun canım. Zaten geçecek diyorum ayağına taş değmesin hiç birinin Rabbim acılarını göstermesin diyorum susuyorum ama öyle uykusuzum ki ayakta uyumaktan korkuyorum 😅❤️
1994ozg Urazinannesi2808 hadi ya kaçıncı haftada doğdu peki o mu etkili oluyor atak haftası hesaplamasında acaba
Urazinannesi2808 senceumrumdam1 Allah yardımcımız olsun canları sağ olsun ayaklarına taş gözlerine yaş değmesin de geçer bu günlerde 🤲🏻 İşte bazen sabrı zor geliyor 🤷🏻♀️❤️🌸
Urazinannesi2808 1994ozg hayır 37+4 doğdu Ağustos 28de. Ama tahmini doğum tarihi 40 ı doldurduğu yani 15 eylüldü o baz alınıyor. Bizim ki hep öyle oluyor çünkü. Beyin gelişimi anne karnında başladığı için doğmadı gerek tarih baz alınması gerekiyormuş 🌸
senceumrumdam1 Urazinannesi2808 merak etme tam net en güzeli ben sana şöyle cevap verim 8. Ay tam net rahatlıyorsun çünkü dişi çıkmış oluyor huysuzluğu azalıyor gerçi 8. Ayda diş çıkaran bebişlerde var bu bebekten bebeğe değişiyor ama geneli 6. Ayda çıkarıyor