Lalande Oglusum5357 o zaman kesinlikle bozdurmayım her sene yılbaşından sonra yükseliyor daha nereye kadar düşebilir ki
Sevimliannee Oglusum5357 altın uzun vadede en iyi yatırımdır. Hep altın yapar atarız kenara. Eger beklerseniz yükselir en azından yaza dogru deger kazandırır elinizdeki.
Nrgs Oglusum5357 eğer nakit ihtiyacınız yoksa sakın bozdurmayın ekonomistler yılbaşından sonra yükseleceğini öngörüyor ki biz de şuan aldığımız fiyata göre zarardayız yükselmesini bekliyoruz altın uzun vadede asla zarar ettirmez
nursocum Oglusum5357 canım altın uzun vade yatırımı ben mesela her ay 10 gr külçe alıp kaldırıyorum. Ne kadarmış yükselmiş mi düşmüş mü ilgilenmiyorum bi kaç yıla kar edersiniz anca. 4 yıl önce 3bine aldığım bilezik şimdi 9 bin