İlk kez bı altın alalım yatırım olsun güzel yukseliyor dedik aldığımız gün düşmeye başladı şuan çok fzla zarardayiz eşimde bu böyle düşerse ne vr ne yok kaybedicez bozalim en azindn kalanı bize kalan diyor ama geri yukselmezmiki bnde bekleyelim yükselir belki diyorum. Ama smdi bn dedim diye beklersekte iyice kaybedersek yine bn suçlu olurum🙄 hiç anlamam bu yatirim işlerinden acaba aranızda anlayan fikri olan varmı 🤷