Seqnem 2 gündür kullanıyorum. Sadece belli alanlarda kullanılacaksa avm gibi gayet yeterli ancak benim gibi sokağa çıkıyorsanız, tekerlekler küçük olduğu için bazen sorun yaratıyor. İstanbul kaldırımları harika değil. Ufak tefek çukurlara ilaki giriliyor. Yani yorumlarda bulunanlar çokta haksız diyemem. Ancak puset hafif olduğu için müdahale etmek kolay. Arkaya dediğiniz gibi baya yatıyor. Nerdeyse düz oluyor. Bu pusetlerde en büyük sorun dik olmayışı deniyor ancak bu baya dik olabiliyor. Kraft, kanz, joie ve baby2 go baktık. İçine puset minderi koyunca kızım baya rahat etti. Tente dediğiniz gibi müslü bez ile gayet iyi oluyor. Arabaya her şekilde sığıyor. İşin açıkçası ben bu puseti 650 TL’ye buldum. 2. Puset olarak almayıp ilk kez alacak olsaydım veya bu fiyatta bulmasaydım joie pact alırdım. İnternette ikisi şu an aynı fiyat. Bu pusetten farklı olarak ona ana kucağıda takılabiliyor. Tam anlamıyla doğumdan itibaren kullanılıyor. 1 kg daha hafif ve daha fazla küçülüyor. Ayrıca alt sepet daha büyük bununki biraz küçük. Tentesi uv korumalı gerçekten güneşten koruyor. Eksi yanları olmasına rağmen aldığıma memnunum.