Cemrelif bende kanz cheik in modelini kullanıyorum. Çok severek aldık fakat, artı yönleri olduğu gibi eksi yönleri de mevcut,
mesela yatırma işlemi arka kısımdaki kemerle yapılıyor ve bu beni zorluyor bir mekanizmayla koltuğu indirip kaldıramıyoruz çocuk içerisinde olduğu zaman özellikle daha zor oluyor, çakıl ya da taşlık alanlarda zorlanıyor, tentesi ne yazık ki küçük.
Bunlar dışında bayaa hafif çanta boy oluyor, avm tarzı yerlerde yağ gibi kayıyor.
Bu şekilde 😌🌸