ARHAN Bebeğiniz ne kadarlık? Doktorlar genelde mamaya yönlendiriyorlar ama çoğu doktorumuz üzülerek de olsa söyleyeyim anne sütü ve bebek dinamiklerinden bihaberler. Kendinize 1 hafta gibi bir süre verin. Önce bebeğinizi çıplak temiz bezle tartın ( ynda birlikte tartılın) Bunu not edin. 1 hafta boyunca bol su içip dinlenerek ( çok aç kalmadan ve aşırı şekerli beslenmeden uzak durarak) sık sık bebeğinizi besleyin ( saatte 1 gibi ya da maks. 2 saatte bir) Ve her emzirme sonrasında ellerinizle sagım yapın incitmeden yavasca. ( bu sütleri de bebeğinize damlalıkla veya enjektör veya kasıkla verin) bu bir hafta sonunda kilo kısmına takılmayın , stres yapmayın , sonunda tartım yapın. Eger 250-500 gr arasında bir alım varsa mamaya gerek yok. Eger alım yoksa önce yine emzirme sonrası sagım yapılacak ve o anne sütü verilecek bebeğe, sonra 30cc olarak minimum mama miktarı verilecek. Siz emzirme odaklı olursanız mamaya gerek kalmayacaktır diye düşünüyorum. Eger kafanıza birşey takılırsa izmiremzirmedanismani Seda Diri Ilıc Hanımı instagramdan takip edip postları ve sabitleri okuyun mutlaka. Ben o sekilde yenidoğan sarılıkken basladıgım mamayı azaltarak bitirdim ve 25 aylık oglum emziriyorum. İlk basta biraz yorucu ama sabredin, hep kendinizi telkin edin. Bir de 3-4. aydan sonra her bebek 1 kg falan almıyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Yine yazın takıldıkca destek olurum bildiğim bir konuysa