Asyaybuke yine yanlıs anlıyorsunuz. Bebeklerin ilk 4 ayı dünyaya alısmakla baslar. takdir edersiniz ki bilinçleri açık değil, suyun içinden kuru bir dünyaya geliyorlar ve tek bildikleri annelerinin memesi ve kokusu. duygularını regüle ettikleri yer anne memesi. Yani kilosuyla doymasıyla ilgili değil. Bedeninin büyüme hızı o kadar fazla ki siz bunu canlı olarak görmediğiniz için algılayamamış olabilirsiniz ama bedeni hızla büyüyen ve buna ayak uydurmaya çalısan bir bebek var. Gözleri, beyni her geçen gün gelişiyor. Dogduklarında organları tam olsa da organ gelişimleri devam eder bebeklerin. Bebeğinizin ayıyla uyumlu bilgiler edinmenizde fayda var.