Ada1234 daha yeni teşhis kondu bize de. Krem sürüp fitili bekletiyoruz. Zamanla genişleyecekmiş. Siz nasıl yapıyorsunuz? Bizde önceden geç de olsa kendi yapıyordu ama sonuncu 16 gün oldu yapamadı. Lavman değil de sıvı veriyorlar kablo gibi birşeyle. Bebeklere o yapılıyomuş. Onla yaptırdılar cuma günü. Bak salı oldu yine kendi yapmadı :/
Ayni seyleri yasiyoruz. Hep popodan uyar diyor insanlar ama olmuyor oyle. Neler yaptim. Zeytinyagi icirdim de surdum de. Kulak copuyle uyardim ama nafile. Hastanede bile o kablo gibi seyi cok derine sokunca yapti:/