Benim bebegumde ilk doğduğunda benim süttüm olmadığı için mama vermiştik o zamanlar yapıyordu ama sonra anne sütü alınca tamamen yapmamaya başladı kaç doktora götürdüler 10 gün hatta 14 gün normal dediler ben 8 9 gün bekliyordum dayamayıp müdahale ediyordum, sonra çevremden duyduğum ve şahit olmamla sürekli müdahale olunca bu sefer bağırsak tembelliği olduğunu biliyorum o nedenle kararlı bi şekilde 12. Güne kadar bekledim o gün yaptı ve çok şükür ondan sonra duzene girdi, yanı yine 3 4 günde bir yapıyor ama normal bu şekilde anne sütü sıvı olduğu için, benim tavsiyem müdahale etme, bol bol ayaklarını bacaklarını karnına bastırarak
Spor yaptır ve karnına masaj yap hem gazını çıkarıyor hemde tuvaleti için çok faydalı gerçekten