Miraclemom Hevidar1 evet canım tam doz yapmıyorlar ıkınabılme için ama ağrıyı hafifletmek için yapılıyor belden.
yrnhrz Miraclemom merhaba bu durum geçtimi acaba bendede var 3 ay oldu doğum yapalı sanki ordan bişey çıkacak