Mel-sin dikişle alakalı oldgunu sanmıyorum canm emzırmıyorsan adet olmus olabılırsın ılışkı için acele etmeyın dedı bana da doktorum acı hıssedebılırsın dedı dısta ıyıleşmıs gorunse de ıcte daha ıyıleşmıyor demekkı dedgın gbı benım de lavaboda toparlarken agrı gbı bir his.. Zamanla geçecek demekki 😒