Kızım 6 aylık oldu ben zararlı olduğu için boyamıyordum dün doktorumuza sordum organik boyayla ya da kına ile boyayabilirsin dedi. Uygun fiyatlı ve güvenilir organik boya bilen varsa aranızda yazabilir mi? Şöyle bi fiyatlara baktım 80 90 lira zaten kısa sürede etkisi geçecek değmez dedim eşim de kına kokusu sevmiyor öyle kaldı 😅