Hanımlar merhaba emzirirken saç boyanırmııı lütfen cevplayın. bebeğim 8 aylık oldu. hamileliğimden bu yana artık baya sıkıldım biraz kendime bakım yapmak istiyorum bi kaç yerde okudum kimi zararlı diyor kimi bi zararı yok diyo. Sizin bir bilginiz varmı. Yardımcı olursanız çok sevinirim🌸