Bayanlar bizim kızımız da da vardı ilk ayından beri göbek bağı düştü o göbeğinde ki şişlik içine girmedi ceviz kadar bir şişlik vardı önce anlamadık kendi kendine içine girer sandık 1-2 hafta sonra cerraha sorduk bozuk para tekniğini tarif etti bize yapın 2 yasına kadar geçer dedi agrı da yapabilir bu fıtık bebeğe dedi biz Suan 2.5 aylığız neredeyse 1 aydır yapıyoruz her banyo yaparken bandı çıkartıp değiştirip tekrar koyuyoruz açıkcası içine girmiş gibi duruyor ama biz yine de her ihtimale karşı bozuk parayı koymaya devam ediyoruz kontrole gideceğiz bir ara o zaman sorucam devam edelim mi diye gerek Yok derse bırakırız artık ama cok kötü duruyordu iyi ki gitti Yoksa cok evham yapardım bende 🤦🏼♀️