upsidedown Merhaba tüm anneler benim kızım 24,5 aylık doğumdan bu yana göbek fıtığı vardı doktor 2 yaşına kadar geçer dedi ama geçmedi hatta şuanda yavrum anne karnım ağrıyo diye ağlıyo ameliyat ve anesteziden çok korkuyorum böyle durumda olan anneler var mı?
Aymel upsidedown of benim bebeğimizde var 3 aylığız doğduğundan beri şuan için her ay özellikle kontrol ediyor doktor umarım ameliyat olmaz siz dediğinizde korktum bi Allah yardımcınız olsun
Misra_Dursun upsidedown benim kızım 13 aylık sürekli ağlıyor akşamları durmuyordu bi doktora götürelim dedik bu göbek fıtığı olduğunu söyledi bugüne kadar hiç bi doktor söylememişti bi cerraha gösterin ama ameliyat olacak dedi bende ne yapacagimi bilmiyorum
Hulya12 Misra_Dursun merhaba benimde 14 aylık yeni ögrendim fıtık oldugunu büyüklügü ne kadar acaba neden ameliyat dedi en gec 2 yasına kadar düzelir diye duyuyordum hep
Misra_Dursun Hulya12 biz devlet hastanesine götürdük cerraha götürün 1 yaşından sonra ameliyat olması gerekiyor dedi bizde çocuk cerraha götürdük o doktor 2 yaşına kadar kapanmasını beklicez dedi geçmezse sonra ameliyat edecez dedi ama biz kimse desek sakin ameliyata götürmeyin herkes demir para sayesinde çocuğunu iyileştiriyor dediler bana biraz saçma geldi ama gerçekten doğru galiba çoğu kişi öyle yapmış ve çocuğu iyileşmiş bende 2 gündür öyle yapıyorum 10 gün falan kalacak üstünde diyorlar inşallah doğrudur
Hulya12 Misra_Dursun demir parayı nasıl koyuyorsunuz bende mı denesem 1 yasını gectı dıye etkı etmez dıye dusybmustum? Ve buyuklugu ne kadar fıtıgın sızın
Misra_Dursun Hulya12 demir parayı biraz peceteye sarıcan tam göbeğin üstüne gelecek şekilde ayarla bi bant vur üstünede temiz yumuşak bi bez bırak 10 gün kalacak diye biliyorum ama ara sıra pecetesini ve bandını degistirebilirsin çünkü ister istemez çocuk hareket edince bandı kalkıyor ve yerinden kayıyor
Roseses Misra_Dursun ya bize kesinlikle böyle bişey yapma dedi doktorumuz bağırsak tıkanmasına sebep olabilirsiniz dedi
Roseses Bizim de vardı ama 1 yaşından sonra azalarak geçti, doktorumuz da çoğunlukla kendiliğinden geçiyor demişti, rabbim başka dert vermesin, çok ağlardı kızım fıtık ağrı yapmaz diyordu bi de doktorumuz 😢
Hulya12 Roseses 1 yaşından ne kadar sonra geçti bende evham yaptım 14 aylık ama duruyor hala cok dısarda degl ama göbek deliği nohut kadar
Misra_Dursun Roseses öyle bir şey yoktur diye düşünüyorum çünkü bu sonuçta yapılmış bisey kimden duysam ameliyat etme çocuğu yazık değil mi demir para konusunu hep açıyorlar ama gerçekten doğru olmasa bu kadar önermezlerdi ama siz yinede emin olamiyorsaniz yapmayin canım Rabbim yakında şifasını verir bebeklerimize inşallah 🤲❤
Roseses Hulya12 bizimki çok büyüktü ya iri bir ceviz kadar diyebilirim giydiği kıyafetlerinden bile belli oluyordu göbeği yaz ayında ince tişörtlerden herkes sorardı göbeğini 😔 yavaş yavaş azaldı, bizim böbrek sorunumuz da var 2-3 ayda bir böbrekleri için çocuk cerrahına görünüyoruz o fıtığına da bakıyordu 1,5 yaşında hiç bişey kalmamıştı
Misra_Dursun Hulya12 bilmiyorum ama şuanlik büyüklüğü o kadar inşallah yakında Rabbim şifasını verir bebeklerimize🤲❤
Hulya12 Roseses anladım cok gecmis olsun 1 yasında falan vardı ama dimi sonradan gecti kusura bakmayın hep okuduklarımda 6 aya kadar gecmis en gec 1 yaşına kadar geciyor yazıyor bizimki 14 aylık acaba gecmeyeck mi diye evham yapıyorum onyüzden cok soru sordum /: