Gamzestetkk ve normalde aşırı istahsız bi cocuk kahvaltısından sonra öğle yemegi akşam yemeği vs çok zorlanarak yediriyorum öyle ki telefonla bile yediremez hale geldim ama bu karısım en azından onu tamamlıyor diye düşünüyorum kilo almasa da besin değeri açısından içinde pekmez ceviz muz olunca ona yaradıgını düşünüyorum . Bende işe yaradı denemeye değer diye düşünüyorum umarım sizde de işe yarar. Bi-bi bucuk kilo aldırdı bu süreçte .
bu istah olayını da bıraktım aslında zamanla toparlıyorlar sanırım cocuklar zor zamanlardayız. 3-4 yaşında belki normale döneriz yani umarım :)