Duygu-eylul Aselkooo Arçelik marka çok memnunum 8-9 senedir sıklıkla kullanırım hiçbir sorun yaşamadım
Rengin Aselkooo remington kullanıyorum 5 sene önce aldım çok memnunum. Tavsiyem ısı ayarlı olanından alın
Buketars Aselkooo arzum belisa kesinlikle saçlarım kıvırcık ve belime kadar yorulmadan düzleştirebiliyorum
elmalikurabiye Aselkooo benim braun. Cok cok memnunum. 10 sene olmustur masallah tik demedi. Ama fiyat konusunu bilemiyorum.