Satgiray Kumsl bende burda okumuştum çorabın içine limon sıkıolar ıslatıolar ateş i düşürüyormuş dene istersen genelde işe yaradığı söylediler
oglusumbal Kumsl Benim oğlumda bugün oldu canım çok şükür bizim ateş yok ama bu saat oldu hala uyumadı ya sallıyorum ediyorum yok bugün biraz dah fazla ağladı ağrıyor heralde aşı yeri
Merveninmiskokulusu Gamzeharun Ya benim kızım da dün oldu ateş olmadı ama uyumuyor aşıdan mı oldu böyle
Gamzeharun Merveninmiskokulusu evet aşı olduysa ondandır muhtemelen yine takipte olun ateşine falan bakın hep