4 aylık aşı biraz ağır diye duymuştum fitil cok iyi etki warsa kullanın bi kaç gün olması normal daha cok küçük olduğu icin bsey yapmickalr iğne ateş düşürücü filan verçekler o yüzden evde kendi kontrol altında tut ateş cok olursa ılık suyla duş aldır inş sabaha bseyi kalmaz