Mnkaslnn- benim bebeğim üç ay 20 günlük aynı sıkıntıyı ben de yaşadım doğduğunda sarılık geçirdi sütüm yetersiz geldi bu yüzden başlamıştık mamaya sonra Sütünün yettigini mamanın fazla geldiğini düşündüm bir doktora başvurdum oda aynen benim gibi düşündüğünü söyledi onun vesilesiyle bırakabildim çünkü gönlüm el vermiyordu tavsiyem kesinlikle vazgeçmeyin Biz çok şükür Bıraka bildik herkes ama herkes bana karşı geldi ama ben vazgeçmedim babası devamlı aç bu çocuk doymuyor o yüzden alıyor gibi tepkiler verdi hepsine karşı durdum çok şükür atlattık yani tavsiyem kesinlikle vazgeçmeyin çünkü bu çocuğun Yaratılışında var emmek bir şekilde kabul ediyor