Elifkartal hala anlamıyorsunuz değil mi? Ben sizi bu şekilde yönlendiren danışmanınıza laf söyledim, onun sizi yönlendirdiği yöntemin uyku eğitimi olmadığını belirttim. Bebek bu ağlar, ben hiç bir insanın anneliğini sorgulayabilecek kadar mükemmel bir insan değilim ki burada yargı dağıtayım neden ağlattınız diye. Siz bu postu yardım için değil sırtınız sıvazlanıp egonuzu tatmin için açmışsınız. Kendinize yaptığınız uygulama yüzünden o kadar sinirlisiniz ki bir başkasına sinirinizi aktarmak kolayınıza geliyor. Bu uygulamanın en güzel yanı ne biliyor musunuz? Engellemek☺️ Siz istediğiniz kadar cevap yetiştirmeye devam edin…