Elifkartal Size uyku eğitiminin böyle birşey olmadığını söyledim. Danışmanınızın sizi yanlış yönlendirdiğini, doğru uygulamayı ve danışmanlık alacaksanız da doğru kişiyi bulmanız gerektiğini. Piyasada bilinen danışmanlardan eğitim alıp e bu kolaymış ben de yaparım diyen tipler var. Sizin danışmanınız kimdir, nasıldır bilmem ama eğitim bu değildir. Sizin postunuzu okuyan insanlar ‘aaaa uyku eğitimi bu mu, asla yapmam bebeğime’ diyecek. Bu uygulama doğru mu?
hem sizin hem bebeğiniz açısından yumuşak bir eğitimle bir çok şeyi başarabilecekken bunu sert yapmanın manası yok. Ben buna danışmanlık veriyorum diyeni sorgularım, sizi değili. Anlıyorum sizi bebeğiniz ağladığı için panik yaptınız, üzüldünüz ama uyku eğitiminin bu olduğunu düşünmeyin. Hazırsanız, bebeğinizin hazır olduğunu düşünüyorsanız tabi ki başlayın ama bambaşka yöntemlerle.
Eğitimimiz 3 hafta sürdü, ben yapmam gerekenleri öğrendim, düzenimizin üç aşagı beş yukarı oturması ise 3 aya yakın sürdü. 7 ay gaz sancısı, uykusuzluk cekmişim zaten sürecin uzun olmasını umursamadım. Adım adım gittik. Size önerdiğim buydu.