hilaliii aybars97 2 kere yaptırdım 1 er hafta arayla ödemedim canım yenidopan bebeğin tüm bakımları doğum ücretinin içindeydi bizim hastamizde
Mihtesemanne aybars97 2 kere gittik hiç bir ödeme yapmadık artı bir ücret ama tüm özeller aynı değildir sanırım
CemreKerem35 aybars97 devlet Hastanesi’nde doğum yaptım ama sıra çok olduğu için özelde test olduk o yüzden para ödedim.
acimavi aybars97 özel hastanede doğum yaptım, 1 hafta sonra gittik işitme testini yaptırmamıştık dedik, yaptırdık, ücret ödemedik