Gloria1 aybars97 doğum yaptığım gün isitme testi yaptıramadım bir an önce hastaneden çıkmak istemiştim Doğumdan sonra 50 liraya yaptırdık
ArasAybarsMoM aybars97 benim oglum kuvezden cikinca yapildi sag kulagi gecmedi ondan sonra 4 kere daha gittik teste hicbirinde ucret odemedik
vuslat1108 aybars97 işitme ve ilk muayenesi ücretsizdi özelde hatta ilk muayenede baya sarılık için testler yapıldı hiçbirisini ödeme cikmadi
Rmysmhmt Benimde ilk muayene işitme testi ücretsizdi hatta ikinciye tekrar işitme testi ve k vitamini aşısı yaptılar onada bir ücret ödemedik
_ADA_ aybars97 doğumdan sonra iki hafta içinde yaptırdık. Doğum ücretinin içindeydi sanırım. Bir ücret talep etmediler.