Freud sağ ol canım 🙏🏻🙏🏻
fistikcisahap kaç aylık bu arada
Freud 10.5 aylık kuzum
fistikcisahap o halde 9.ayda kızamık aşısı oldu dimii canım
Freud oldu canım aşısını özelleri bile yaptırdım rota menenjit
fistikcisahap o yüzden pozitiftir bağışıklığından dolayı 😊 Geçmiş olsun bu arada
Freud sağol ol canım benim
fistikcisahap aşı mi oldu canım
Emineyilmazz 9 aylıkken olmuştuk tatlım şu an 11 aylık olacak
fistikcisahap He ondan o zaman canım sorun yok yani:)
Emineyilmazz 🙏🏻🥰