fistikcisahap Merhaba anneler, şu test sonucunu anlayan bir bakabilir mi lütfen 🤲🏻 [url=https://hizliresim.com/IplNZn][img]
Freud fistikcisahap sıkıntılı bi durum değil canım. Daha önceden geçirmiş ya da aşılı bağışıklığı var.
Emineyilmazz fistikcisahap kimin testi? Bu test kiminse kızamık geçirmiş ve böylelikle bağışıklkk kazanmış canım bi daha kızamık geçirmez yani
Zekzek fistikcisahap siz kızamıkçık gecirmissinjz hamileyken muhtemelen bebeğinizde bağışıklık kazanarak doğmuş benim kızımda suçiçeği bagisikki doğdu