Lina_iyi oluyo böyle yemesi bizimde yemekler baharatlı salçalı falan ama yoğurtla karıştırınca iyi oluyo bazende eline karnabahar brokoli veriyorum haşlayıp o şekilde yiyo gazını da pıt pıt yapiyo artık 😄inşallah sizinkide alışır ne yeseler şifa olsun inşallah