Sedada Lina_ valla canım benim kızım 5.ay 17 günlük tatlı mercimek köfte kek yapıyorum börek yapıyorum pogaca yapıyorum çok şükür kizim da hiç eziyet etmez maşallah diyeyim 🙊 benim şöyle bir durumum var benim eşim sanayide çalışıyor öğlen yemeğini geç yiyor o yüzden yemek yapmıyorum o konuda çok şanslıyım ama tabi ben her gün soruyorum ne yemek yapayim diye sormadan yemek yapmam veya canı birşey isterse onu yaparım sormadan yaparsam da genel de fırın ve güveç yemeklerini yaparım 😀😀
Deletedmom14 Lina_ bu gun ki menümüz Sabah zeytin, peynir ,pekme, ve ekmek Öğlen kereviz,soğan, balık ile püre Ikindi mandalina suyu Akşam muzlu elmalı yoğurt
Yerfistigininannesi Lina_ ben ne yiyosam odaonu yiyo malesef özel yaptığım şeylerden oguruyo bizim yediklerimizi bı kaşık bile olsa severek yiyo ama bu aralar kaşık reddi var herşeyi elime ver diyo omlet makarna peynir dolma yaparsam yoğurtlu veriyorum 9 ay 5 günlük
Lina_ Sedada maşallah cnm allah bağışlasın bnm esim calisiyor sabah öğlen aksm yapiyorm yorgun düşüyorm rahata kaçıyorum bazen bu yüzden vicdan yapiyorm degisik şeyler yapaym kizim hersey yer ytrki vereyim corba etli ymk bebek makarnası tel sehriyeli sebze karışımı yapiyorm vs 🙂 bklm artk 🥰😍
Sedada Lina_ bu arada ben olayı tamamen yanlış anlamışım bebeklerinize degil de kendimize ne yemek yapıyoruz olarak algılamışım 🙊
Lina_ Deletedmom14 maşallah cnm yarin ki menum olsn ozmn🥰 bu arada bnde de balıklı pure var ama sade yemez makarnayla karistrp vermk istiyorm ama korkuyorum buradaki bi tanıdık verme bir saat sonra sut versen zehirlenir diyor aklımı karıştırdı tabi
Lina_ Yerfistigininannesi mesela bizim yaptığımız ymklerde sarımsak sogan baharat olur ya gaz yapar die bn vermiyorm bide geçenlerde denedim kustu bizim cimcime bünye blki alıştı bzmkide ins alışır ya 😇🤗
Deletedmom14 Lina_ vallahi bende bu konuda tedirgin olup post açmıştım. Sağolsun anneler içimi rahatlattı. Ilk kez yedik bugün balık. 1 saat sonra falan emdi ,bi sıkıntı olmadı. Bakım bayatsa zehirlermiş. Onada zaten dikkat ediyoruz muhakkak 🤩
Yerfistigininannesi Lina_iyi oluyo böyle yemesi bizimde yemekler baharatlı salçalı falan ama yoğurtla karıştırınca iyi oluyo bazende eline karnabahar brokoli veriyorum haşlayıp o şekilde yiyo gazını da pıt pıt yapiyo artık 😄inşallah sizinkide alışır ne yeseler şifa olsun inşallah