Dilanyavuz07 Benim oğlumda öylediydi emmiyodu 7 aylık olduk düzeldi çok.sukur pes etmeyin güldürerek eglendirirek dikkatini çekecek şeyler yaparak verin sizde
Drkgrss Hasanveannesi yok boşaltmıyorum kutusunda kalıyo 😢 sallayarak yediriyorum resmen , mama değiştirdim onu güzel yedi diğer gün onada aynısını yaptı😢 ek gıdaya geçtim tadımlara başldım bende