Drkgrss Kızlar bebeğim 5 aylık yaklaşık 10 gündür mamasını 1 saatte zorla yediriyorum , en sonunda beşiğine koyup sallayarak yediriyorum , neden böyle yapıyor düzelecek mi😢
Hasanveannesi Drkgrss benimkiside 5.aya girdiğimizde öyle yapmıştı 2 gün ne meme ne mama yedirememiştim uykusunda meme veriyodum artık en son doktora götürdüm iştahı için bi şurup verdi çok şükür tekrar emmeye başladı benimkisi bu aylarda olabileceğini söylemişti doktorumuz sabırla sürekli teklif et demişti
Drkgrss Hasanveannesi nerdeyse 2 haftadır aynı ama bizimki ya napcam bilmiyorum mama değiştirdim 1 gün düzgün içti oh düzeldi dedim ertesigün yine aynı😢
Melikekutlu Hasanveannesi 5 aylk bebeğe nasl bir iştah şeyi verdi bizide bilgilendirrmsn bn 2 buck ayındn beri uykuda emzirebiliyorm bitek kilo alımı durdu çok yoruldm yıprandm 😓
Hasanveannesi Drkgrss düzelir inşallah canım sık sık teklif et sen gene. Bide mamayı bi kavanoza falan boşaltıyorsan kavanozun kokusu sinincede içmiyolar benimki öyle yani 1 kutu mama çöp oldu bu yüzden
Hasanveannesi Melikekutlu canım ilkin kan Ve idrar tahlillerini yaptırdı şükür sonuçlar normal geldi sonrasında bize argivit şurup yazdı yarım ölçek
Gul1706 Hasanveannesi bana hep polivit zinco yazdılar oda işe yaramadı acaba bize nie yazmadı bebegm 8 bucuk aylik istahsz aşırı derecede ek gıda yemio şırınga ile mama iciriom icmior yoksa 😔
Drkgrss Hasanveannesi yok boşaltmıyorum kutusunda kalıyo 😢 sallayarak yediriyorum resmen , mama değiştirdim onu güzel yedi diğer gün onada aynısını yaptı😢 ek gıdaya geçtim tadımlara başldım bende
Hasanveannesi Melikekutlu yani benim oğlumda yaradı hatta normalden daha sık acıkmaya başladı tabi doktorunuza danışmalısınız
Hasanveannesi Gul1706 canım öncelikle Allah yardım etsin gerçekten zor bi durum. Doktorunuz neden yazmadı bilmiyorum yani bizimki direk yazdı ama benim oğlum biraz zayıf kilosu geride kaldı son ay sadece 200 gr almıştı 3 aydan sonra kilo alımı gittikçe geriledi ondan dolayı yazmış olabilir
Gul1706 Hasanveannesi bnmki de aynı Cnm şuan 8kilo kilosu hep düşük sınırda😔 valla artk kendimi sorguluom neden die ne denersem denim red edio bı ara yiyor di az da olsa bı aydr kesinlikle yemio icmio denemedgm biberon bardak kalmadı su içmeyi sevio aşırı derecede su ver her öğün yok demez
Gul1706 Hasanveannesi bu dediğin şurubun resmini atsblrmsn bana Cmm argivit bir sürü değişik çıktı netten bakim bı senin kullandığına
Hasanveannesi Gul1706 canım resim yüklemeyi bilmiyorum argivit multivitamin şurup olarak getirttik eczaneye birçok çeşidi var bu multivitamin şurup olarak geçiyo.
ipeku Kizlsr benmde bebegm hemen hemen 6. Aya giricek yok iki gundur emmiyor emmedigin icin sutumde azaldi sanrm napicagimi bilemiyorm haftaya kontrlumuz var ☹️