Elif00 Hanımlar sezaryan ameliyat olanlar ikinci çocuk ne zaman düşünülüyor? Ve sezaryan yeri ne zaman tam iğleşir?
Durukusunannesii Elif00 bunu sezeryan yada normal Doğum ayrımı yok vücudun toparlanablmesi için Doğum sonrası 2 yok deniliyo
asz Elif00 Sağlıklı olanı 2 sene.Ama benim büyüklerin arası 19 ay .hatta doğumda doktor tatlı -sert bir dille kızmıştı bana.bi daha yaparsan 2 sene ara ver sağlık açısından iyi değil diye.sözümü tuttum 3.bebeği 11 yıl sonra yaptım😆
yayburcukadini Günlerdir aklımı kurcalayn soru 😂 2. düşünüyorum ama bebeğim daha 7 aylık. 2 yıl demişti doktorum ama.. 🤔
yagmur_vera yayburcukadini Benim de bebeğim 7,5 aylık ve ikincinin olmasını çok istiyorum iyi tartıp düşünmeye çalışıyorum. Büyük bir ikilemdeyim😇
yagmur_vera yayburcukadini yayburcukadini 14 Mayıs aynı düşüncedeyiz + bir de nasip olursa beraber büyüsünler isterim ☺️
DuyguDamla mirayybebek ikincisindede aynı yerdenmi kesildi acaba birde ilk doğumda bende sezeryan öncesi yer tespiti yapmışlardı ikincidede öylemi olucak acaba sırf bunlardan korkuma uzun bi süre istemiyorum ikinciyi ya
yagmur_vera Elif00 Bakabileceğimi düşünüyorum. Yani kızım 7,5 ay oldu tek başımaydım beni hiç ama hiç yormadı çok şükür 🙏🏻
Cihangiriinannesii Elif00 ilk doğumdan 6 ay sonra gebe kaldım bir sıkıntı yaşamadım ama doktorların tavsiyesi 2 sene sonra
Elif00 Cihangiriinannesii ya bende şuan istemiyorum ama eşim istiyor nasıl yapacağım bilmiyorum bir de utanıyorum ikinciye hamileyim demeye
EgeveAlyaninannesi Elif00 ilk sezeryanimda cok kotu olmustum ve okadar korkmustum ki tam 8 yil korundum.ve sonra artik esim cok zorladi 2ciye kararverdik suan prensesim 15 aylik oldu ve 2nci cokkk kolay ve rahat oldu korktuguma degmezmis yani
Asyagoknur46 Elif00 kızım 8 aylık sezeryanliyim suanda 3 sene düşünmüyorum hala iç ağrım var dışta sadece hafif bı çizik var ama içten ağrıyo fazla yorarsam kendimi
EgeveAlyaninannesi Elif00 ria ile canm cokta guzel koruyor birde bebeginiz nekadarlik ki esiniz tekrar istiyor