BetulllMihra bende aynıydım ama ilk 5 ay cehennem gibiydi banyoda uyuya kaldığım zamanlar olmustur pandemi korkusu hastanede serumlar. Ama 6 aydan sonra da banyo her yaptıgım da sampuan kokusundan kusardım hepkokuya hassasiyet vardı. 8 sene bekledim meleğimi tüp bebekler tutmadı ertesi ay dusuk yaptığımda hamıle kendim kaldım istiyorum ama suan degıl. Sımdı yine dua ediyorum ki olmasın suan degıl 🙈🥴😖