BetulllMihra canım yazan oldu mu bilmiyorum ben 1 yıl sonra oldum hatta tam 1 yaşına girdiği vakit olmuştum ara ara dediğiniz gibi akıntı geliyordu, ama bende arada acaba diye korkup test yapıyordum ama 1 yıla kadar normal kabul ediliyor adet olmamak