tugbamomy Girisimci Geçen yıl reglime 3 gün kala test yapmıştım ve böyle çıkmıştı. Şuan 6 aylık hayırlı olsun😇
Ruveydackm Girisimci hemen bu çizgi çıktımı bi keresinde test bozuk çıkmıştı benimde böyleydi ama gebelik yoktu malesef bence kanda baktır