Mom064 Girisimci hayırlı olsun ♥️Biraz sonrada ben yapıcam kızım 4bucuk aylık hiç adet olmadım korkuyorum hamileysem falan diye🤦🏻♀️
Mina_momy Muhtemelen gebesin canım . Silik de olsa görünüyor henüz erken olduğu için sanırım. Hayırlı olsun ☺️
Damla_K Girisimci o zaman hayırlı olsun canım ❤️❤️ bende gecikir gecikmez yaptım ogrendigimde 4.haftaya girmisti. Cok silikti cizgi
tugbamomy Girisimci Geçen yıl reglime 3 gün kala test yapmıştım ve böyle çıkmıştı. Şuan 6 aylık hayırlı olsun😇
GokturkAlp Girisimci Ya bende yapmıştım 2 ay önce, negatif çıktı ama hiç çizgi belli falan olmuyordu, bembeyazdı o kısım. Seninkinde bir belirginlik var, bilemedim valla.