Bizde yapılandırma yaptık, şöyle oluyor benim 7.400 borcum vardı üzerine 5 bin küsür faiz konulmuş, bu faizin yüzde 50 si silindi, borcum 10 bine düşürüldü, taksit olarak da ben 12 taksit seçtim, 2 ayda bir 800 küsür ödeme olacak yani 24 ayda bitecek, taksitler içinde vergi dairesine gitmeye gerek yokmuş internetten ödeme yapılıyormuş