Mommyishome 😁 üzerinde timsah olan yeşil, tilki olan hardal sarısı, daddy’s best friend yazan lacivert, ahtapot olan siyah, birde bordo kısa kollu zıbın almıştım. Yav valla benim oğlan gayet ortalama, iri değil. H&M’den sık alışveriş yaparım hep tam ayını giyer. Carter’s’ta da 1 beden büyük giyer.