Mommyishome Kullananlar memnun musunuz? Baya bi indirim varmış ama ben de sadece hediye gelen bi kısa kollu zıbın var fena gibi gelmedi kumaşı esnek rahat gibi. Bedenler de tam sanırım. Bilen varsa bilgilendirirse sevinirim 🙏
mermik Mommyishome bir tisort iki de hırka almıştım. Bedenleri normal olabilir emin değilim benim kizim minyon ona buyuk geliyor 🤭 ama kaliteleri güzeldi
gusako Mommyishome nereden alıyorsunuz hangi siteden. Banada mont hediye gelmişti giydiriyorum simdi fena değil alınır
Mommyishome mermik fiyatlar aşırı uygun. O yüzden biraz tereddüt ettim aslında. Benimki de minyon ya 5 aylık ama gene de artık 6-9 aylık alayım diyorum
Ayperi15 Mommyishome bende denk geldım indirimlerine kullanmadım genelde e bebek LCWaikiki den alıyorum 6-9alın rahat rahat giysin zaten evlerdeyiz hem çabuk büyüyorlar🙏🏼
Ayperi15 Mommyishome büyüsün seversiniz 😍bebeklere yönelik değil daha çok 1 yaş sonrası için güzel ürünleri var
Mommyishome Tortilla benim kız biraz ufak gidiyor 5 aylık ama ancak 6.5 kg olmuştur 4. Ayda 5750 idi. 6-9 bizi 2-3 ay götürür sanırım
Tortilla Mommyishome 6-9 alın sız bızımkı suan zorlıyor bıraz bacakları kısalmaya basladı sıze tam olur az buyuk olsun ztn
nursocum Mommyishome eşim boynerden almıştı oğlum için desenleri ve kumaşları çok güzel de fiyatları carters fiyatı
Mommyishome nursocum yoo carters ın yanına yaklaşması mümkün değil. Carters ın indirimli fiyatlarına bile yaklaşmıyor hatta 🤷♀️