Gokceninannesiiyim kivircik_annesi26 çok teşekkür ederim keşke dünden falan post açsaydım ölçerdim 😬 işteyim şuan babası da aldı ayakkabıyı değişim için işe gitti bakalım. Nasip artık 23 aldırayım ben gene