Hakaninannesi prensannesi5 hiç farketmez az sıvı alıp 3 saat idarara çıkmamış haldeyken yapmak yeterli güvenilir olması için.
Aybuke prensannesi5 sabah ilk idararla yapılması çok su içilmemesinden idrar koyu olduğundan geçerli bir durum bir kaç saat sıvı alımını kesip sonra yapsanız da olur
prensannesi5 Aybuke kaç dk sonra geçersiz sayılıyor hani bekledikçe renk alıyor mu sonra hamileyim diye sevinmeyim 😂
Aybuke prensannesi5 10 dakikadan sonra dikkate almayın diyorlar rabbim gönlünüze göre versin inşallah
Hiranur-3423 prensannesi5 bende ikinci hamileliğimde 3 gün geçti test yaptım çıkmadı bekledim 1 hafta geçti yaptım or zaman çıktı