neredenbileceksinizz Ben de aynı şeyleri yaşadım çok çabaladım sakın vazgeçmeyin inanı. Ben o şekilde aştım reddi. Ne yaptıysam olmadi en son kendiliğinden gelişen olay belki sizin de işinize yarar. Bebeğinizi emzirme icin kucağınıza aldığınızda onunla birlikte zıplayın oturduğunuz yerde. Ağlaması durana kadar biraz hızlı yapın sonra sakinleşince yavaşlayın. Ben o şekilde bikac kere yaptım ve memeyi tutmaya başladı