Snrmy bizim yattığımız oda, salonumuz kadar sıcak olmuyor. Uyku tulumu giydirip üzerini hiç örtmüyorum,ona rağmen ayakları, vücudu sıcacık oluyor çıkardığımda. Ama benim kullandığım ayaklı bir tulum. Uygun tog değeri olan bir tulum alırsanız hiç üşümez🌸