archmom Snrmy ben corapsiz yatiriyorum odasi sicak oluyor gece uyandiginda kontrol ediyorum sicacik oluyor usumuyor ayaklari
SedefLina Woody niye rahatsız olsunki kaliteli birşey aldıktan sonra ayrıca bizdeki gibi sıfıra sıfır yapışmıyor
kuzeyinannesi12 Snrmy Günaydınn canım benim bebeğim de 11 aylık bende uyku tulumu kullanıyorum ben şöyle yaptım uyku tulumunu biraz büyük aldım geceleri çoraplarını çıkarıp tulumun içine koyuyorum ayaklarını hem dışarda kalmamış oluyor hemde ayakları sıcacık oluyor deneyebilirsiniz bence 🥰
bjkesra1903 Snrmy her gün üstünü açık buluyordum geceleri o yüzden uyku tulumu aldım 1 haftadır uyku tulumunu kullanıyoruz çorap da giydiriyorum açıkçası üşümesindense çorapla yatması daha iyi çünkü çorapsız yatırdığımda buz gibi oluyordu ayakları
Erencinarinannesi Snrmy yaklaşık 8 aydan beri çorapsız yatırıyorum şu an 1.5 yaşında ve sadece uyku tulumu giydiriyorum çorap falan giydirmiyorum ve ayakları sıcacık
Sennur2218 seymaaras vallahi siz bilirsiniz ama hiç belli olmuyor. Bende giydirmeme taraftarı değilim ama sıkmadığı için ayaklı pijamalar yada tulumlar tercih edilmeli. Yoksa gerçekten üşüyorlar bence de.
Canparcam_ SedefLina Aldım birkaç tane ama denemedim kuzum ya. 😬 Ben genelde kilotlu çorapla kasiniyorum kızımda kasinirsa anlatamaz da derdini, bacaklarini falan sıkmasın havasız kalmasın diye hiç cesaret edemedim. Hastane sağlık ocağı gibi yerlere giderken giydiriyorum 🤭
Anne_6 Snrmy 18 aylık. Hep çorapsız ve uyku tulumu ile yatırdım. Uyurken ayakları hep sıcak oluyor. Kontrol ettim. Kafam rahat etti. Üşüdüğünü görürseniz tulumun içine çoraplı pijama giydirin ama bedeni biraz büyük olsun. Ayaklarını sıkmasın. Ben 18 aydır bir sıkıntı yaşamadım. Uyku tulumuyla daha rahat uyuyor. Ayaklarına bir şey örtülünce hemen uyanıyor.
FikriyeAli Snrmy bebekleri karının sıcak olması ayaklarının da serin olması gerekli cok fazla kat kat giydirmiyorum bile ben o şekilde alıştırdım
nesliysldl Snrmy coraplı pijamalar var,lastikli olmadığı için ayaklarını sıkmıyor,ben öyle yapıyorum,yazın çorapsız yatıyordu
Tugbadrsn Snrmy Valla canım uyku tulumun üstüje doprı çekiyorum çorapları öyle yatıroyprım çinkü çıkartıyor uzun çırap giydiriyiyorım veya çoraplı pantolonlardan aldım eşofman gibi e bebekten onu içine giydiriyorım üstüne tulum çünkü gece soğuyo ev biz bilr üşüyoruz bazen
Misssimsek Snrmy oğlum 5 ay 20 günlük uyku tulumu giyiyor corapsiz. Çorap giydirmiyirum. Bacaklarını ortuyorum onca bir battaniye ile onuda açıyor gece ama usumuyir ayakları.